Mulineta Daiwa Exist 22 LT 2500D Made in Japan
Viitorul mulinetelor Daiwa Spinning Reels sta sub auspiciul unei noi forme, intitulata Airdrive Design. Prin reducerea greutatii ansamblului rotor, tambur si pickup, se obtine o rotatie mai usoara. Rotirea fara efort permite pescarului sa simta adevarata bucurie a unei functii fara probleme. Acest nou capitol incepe cu 22 EXIST.
Noul design Airdrive deschide calea pentru viitoarea tehnologie DAIWA si ofera o functionare uniforma si o sensivitate pe care nu ati experimentat-o niciodata. Datorita greutatii reduse a rotorului, tamburului si bratul pick-up se realizeaza o rotatie mai usoara fara rezistenta de pornire, ceea ce garanteaza o functionare uniforma, incredibil de fluida. De altfel, 22‘ Exist este prima mulineta DAIWA, care este echipata cu noul concept Airdrive.
Reducerea greutatii rotorului asigura de mai putin efort de pornire, precum si de o oprire mai rapida, obtinand raspunsuri mai rapide la diferite situatii pe recuperare. S-a recurs la reducerea grosimii peretelui mulinetei si eliminarea greutatii inutile din tambur. In combinatie cu greutatea redusa a rotorului si a pick-up-ului s-a imbunatatit echilibrul mulinetei, permitand un control mai bun pe naluca.
Fata de mulinetele obisnuite, DAIWA a dezvoltat o structura Low-Contact intre axa si pinion – arborele Airdrive. Datorita acestei tehnologii, frecarea este redusa iar functionarea super uniforma si silentioasa este optimizata. Noul concept Airdrive este o combinatie a acestor elemente, care permit realizarea mulinetelor extrem de usoare si senzitive.
Bratul pick-up Airdrive este urmatorul pas evolutiv in design si se asimileaza perfect noului concept Airdrive. DAIWA a construit o tija oarecum mai subtire, dar rezistenta, care reduce suplimentar greutatea în partea din fata a mulinetei.
Comparativ cu 18‘ Exist, greutatea noului Airdrive Bail (Pick-up-ul) este redusa cu 33%. Tehnologia Twist Buster reduce posibilitatea încurcarii si rasucirii obositoare a firului.
Pentru modelul 22‘ Exist, binecunoscuta tehnologie Twist Buster II a fost îmbunatatita în continuare cu Twist Buster III. Datorita noului concept, compresia firului în timpul recuperarii este redusa, ceea ce are ca rezultat o rasucire semnificativ mai mica.
In plus, un galet MagSealed a fost utilizat la 22‘ Exist, pentru a rezista mai bine la cele mai mari tensiuni, chiar si atunci cand este folosit pentru pescuitul marin.
Tehnologii utilizate:
AIRDRIVE ROTOR
Inertia scazuta este cheia. ROTORUL AIRDRIVE nou dezvoltat este fabricat din ZAION. Mentinand rezistenta rotorului de la 18 EXIST, DAIWA a reusit sa reduca semnificativ greutatea. Proiectat cu accent pentru a crea o structura perfect rotunda, s-a realizat o rotatie fara probleme si fara cusur. Unitatea rotorului în sine a înregistrat o reducere a greutatii cu 16% în comparatie cu modelul anterior (Bazat pe bobine de dimensiune 2500) si va stabili standardul pentru designul viitor al rotorului mulinetelor de talie mica
AIRDRIVE BAIL
Viitorul fara probleme. DAIWA a construit un pickup mai mic în diametru, oferind în acelasi timp rezistenta necesara pentru a obtine o reducere suplimentara a greutatii unitatii frontale. În comparatie cu 18 EXIST, AIRDRIVE BAIL reduce greutatea pickupului cu 33% (comparativ cu dimensiunea 2500). DAIWA a ajustat unghiul de reglare al pickupului pentru a îmbunatati miscarea firului pe tambur. S-a acordat o atentie deosebita rolei si glisorului si s-au facut modificari individuale de design pentru fiecare dimensiune 22 EXIST, ajustand perfect managementul firelor pentru fiecare dimensiune a tamburului.
AIRDRIVE SPOOL
Designul reflecta viitorul. Caracteristicile remarcabile ale AIRDRIVE SPOOL ar trebui sa fie noul design al tamburului si culoarea simpla, argintie. Doar privind aceasta mulineta, este clar ca structura a fost reamenajata, reducand greutatea si maximizand senzatia de prezenta. Reducerea greutatii tamburului creeaza multe beneficii pentru o mulineta; greutatea totala a mulinetei este redusa, oscilatia este îmbunatatita, mai putina rezistenta în timpul înfasurarii firului si rotatiei, un echilibru mai bun atunci cand este atasata la lanseta si, desigur, mulineta se simte usoara si usor de pescuit.
AIRDRIVE SHAFT
Rotire fara frecare. AIRDRIVE SHAFT are o structura fara contact între arborele principal si pinion. În plus, ambele capete ale pinionului sunt acum sustinute cu rulmenti pentru a transmite puterea manivelei de la maner la rotor cu un nivel mai ridicat de eficienta. Prin adaugarea de colere de înalta calitate la arborele principal, zgomotul de rotatie a fost redus semnificativ.
AIRDRIVE SHAFT creeaza senzatia de rotatie lina si silentioasa si ofera pescarilor cuplu si putere.
Rotirea tamburului incepe cu un TOUGH DIGIGEAR durabil.
Pentru a sustine angrenajul de transmisie durabil, este nevoie de CORP MONOCCOC.
Pentru a proteja interiorul mulinetei, acesta trebuie sa fie MAGSEALED.
MONOCOQUE BODY
Corp sigilat dintr-o singura bucata. Cea mai recenta tehnologie MONOCOQUE BODY de la DAIWA este realizata printr-un sistem integral de turnare pentru a crea un corp rigid dintr-o bucata. Prin îndepartarea suruburilor traditionale utilizate pentru atasarea placii laterale, spatiul interior este maximizat în carcasa angrenajului. MQ BODY foloseste o placa de motor cu diametru mare pentru a se însuruba pe caroserie pentru a etansa partile interne. Spatiul suplimentar creat în CORP MONOCOQUE permite DAIWA sa instaleze un angrenaj de antrenare cu diametru mai mare într-o bobina de dimensiuni mai mici.
Acest sistem creeaza instantaneu mulineta mai durabila in interior si în exterior.
TOUCH DIGIGEAR
Angrenaj de antrenare perfect prelucrat. Angrenajul de antrenare din orice bobina este format din 3 elemente cheie care nu pot fi ratate. (creativitate de proiectare, tehnologie de procesare si material de calitate premium). Cea mai recenta tehnologie digitala de analiza si taiere cu masina este utilizata pentru a crea o suprafata perfecta pe fiecare dinte al angrenajului de antrenare. Folosind cel mai recent material duralumin premium, modelele de precizie ofera o calitate incredibil de lina de rotatie.
MAGSEALED
Durabilitate si rezistenta la apa. In timpul procesului de proiectare au fost analizate 22 de zone cheie EXIST pentru patrunderea apei. Introducerea corpului MQ previne patrunderea apei în corp, în timp ce zonele de rotatie sau zonele frecvent expuse apei au fost echipate cu tehnologia MAGSEALED/MAGSEALED BALL BEARING. Sectiunile tamburului care nu sunt zone cheie de rotatie sunt echipate cu garnituri puternice de cauciuc. Pescarii vor ajunge sa înteleaga acest nivel de calitate din 22 EXIST.
ATD TYPE-L
Sistem de franare de noua generatie. Noua tehnologie de franare ATD TYPE-L îmbunatateste raspunsul initial al sistemului de franare. Scaderea reglajului inalt al franei pentru o si mai buna intepare. Pescuitul usor cu dispozitive necesita în special o ajustare sensibila a presiunii de rezistenta. ATD TYPE-L permite pescarilor sa aiba mai mult control asupra rezistentei fara stres în timpul luptei. Fara supraincarcarea firului si, de asemenea, provocand mai putin stres pestilor, pestii puternici pot fi controlati in dril cu usurinta cu 22 EXIST.
Specificatii de baza
- AIRDRIVE Design (Nou 2022)
- Corp mulineta MQ® Monocoque® magneziu
- Constructie carcasa MAGSEALED®
- 12 rulmenţi bila (incl. 10 CRBB® şi 2 MagSealed®)
- ZAION® AIRDRIVE ROTOR
- Angrenaj prelucrat-CNC TOUCH DIGIGEAR®
- Ax AIRDRIVE
- Infinite Anti-Reverse®
- Sistem de franare ATD™ Type-L - forta de franare 10kgf
- Tambur AIRDRIVE
- AIRDRIVE BAIL (Pick-up)
- Galet MagSealed® Twist Buster® III
* Dimensiunile de la 2500 la 4000 sunt echipate cu knob în forma de T, dimensiunea mai mica 2000 are manerul cu knob în forma de I. Marimea 5000 are knob-ul rotund din aluminiu.
Specificatii tehnice:
- Frana frontala
- Marime: 2500
- Capacitate tambur: 0.16mm/300m
- Numar rulmenţi: 12 (incl. 10 CRBB® şi 2 MagSealed®)
- Raport de recuperare: 5,2:1
- Recuperare pe tura manivela: 73cm
- Greutate: 175g
- Max drag: 10kg
- Produs realizat in Japonia
- Greutate
- 180g
- Numar rulmenti
- 12
- Raport de recuperare
- 6.2:1